Jag är gästbloggaren! ♥

♥Hejsan alla som läser denna blogg!♥

Jag heter Wilma och det är jag som ska gästblogga på alice blogg medans hon är borta.
Jag älskar att dansa! Det har jag gjort ända sen jag var 3 år. Jag gillar också att, baka, fota, shoppa, vara med kompisar och att vara inne på datorn. Min blogg som jag bloggar på heter wilmizzz och där bloggar jag om min vardag, foto och mode Klicka här för att komma till bloggen!
När jag fotar så fotar jag med minsystemkamera, nikon D90.

Och om ni har några frågor till mig så är det bara att komentera! :)

Och det här inlägget skrev jag för att ni skulle få veta lite om mig, fast det kanske inte blev så jätte längt men jag hoppas det räckte ^^

Inte så många bilder blir det, för jag är inte inne på min dator men några får ni utav mig! ♥















♥ Puss och kram ♥



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Celine

Svar: Tack så mycket fina Alice, glad jag blir! :)

Ja dom är som handen i handsken och jag är glad att jag får ta del av det!

2012-03-01 | 08:02:45
http://celinegustafsson.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!