-

Nu sitter jag och har hittat en sak där jag kan ladda ner typ olicka program till google chrome!
Men jag ska väl dra mig till tv snart, fast de kolla på melodifestivalen..och det är inga bra bidrag idag för det är andra chansen.. :/  Men finalen ska jag nog kolla på när den kommer på tv:n. Kan bli lite "roligt".
Men idag va det bara lite slappt. Varit här och bara kollat på datorn och så. Fast jag tog en promenad med familjen efter lunch och sen blev det lite tårta för att vi firade morfar som fyller på måndag :)
Men imorgon åker vi hem som sagt och jag ska hinna med ett inlägg på morgonen. Så ni får höra hur läget är då!
Hörs då!
Puss! ♥
Turkiet, 2010 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!