Mars! :)

Hejsan alla bloggläsare :)
Idag är det första mars! och änu ett fortsatt tecken på att våren snart är här! Men är osäker om snön kommer komma igen..

Idag så åkte vi och kollade lite påmin syssling som åkte i backen här. Fickade lite och sen åkte vi hem, så vi kom nyss tillbaka.
Och senare idag så vet jag inet riktigt vad jag, vi ska göra. Men ska nog åka och träffa på gammelmorfar.

Längtar så mycket till imorgon då vi ska till romme! Skaåka dit med sysslingarna, och det ska bli så skojsigt!
Och min ena syssling hon går på slalom så det blir nog lite fart i backen. Och det kommer nog vara jätte mycket folk..
Haha, gillar inte när dte är så jätte mycket folk! :P

Men snart blir det mat så jag ska nog avsluta bloggandet ochy så bloggar jag mer sen! ;)


Idag fyller ju Justn Bieber 18! Så honom får vi gratta idag ! :)
Så därför får ni en liten bild på Justin , eller om justin!






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!