5 mars!

Hejsan alla bloggläsare! :)
Idag så har jag varit på dans som var direkt efter skolan. Dit åkte jag med min kära Mathilda!
Och sen tog bussen hem och sen dess har jag inte gjort nåt speciellt, packat upp, ätit och kollat på tvn och datorn.
En hårddisk där jag kan lägga mina bilder ha pappa nu fixat, eller snart..Så ni kommer få mer bilder nu när våren är på ingång! ♥
Och på Onsdag kommer Vendela hem, har saknat henne så!  Ska väl ta en vårfotorunda med henne då, om hon vill såklart.
I tyresöhallen på onsdag är det en sm match där tyresö handboll är med. Och gissa vem som ska uppträda..
-Jo, jag med några i min dansgrupp. Och vi ska dansa vår street, som kanske inte är min starka sida.. men det ska bli kul!
Nu ska jag kolla på lite tv, CSI NY. Spännande :P
Puss, kanske kommer når inlägg till..
Juste, nu har jag fått ett par vita converse av pappa från när han var i Kina.
Ska fråga han om lite saker när gång han åker!
Peach Blossom picture
Dill at sunset picture
Flowers on the board picture
Hazy Plant picture
Några fina bilder från ett program,
Alltså inte mina!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Oliviasphotolife

SV:Haha eller hur!

2012-04-22 | 00:06:36
http://oliviasphotolife.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!